Obserwatorzy

21 lis 2013

Zakupy z targów Glasgow SECC

Te rzeczy spędziły w siatach jakiś miesiąc bo tyle minęło od momentu zakupu a wszystko po to,żeby nie rozlazły się po mieszkaniu i nie utonęły w masie posiadanych przeze mnie rzeczy.Poniewaz wiem że bardzo lubicie oglądać moje zakupy Prawie tak samo jak ja lubie kupować :P ) chciałam Wam pokazać co kupiłam.
Targi odbywają się w mojej wsi dwa razy w roku  ( na wypadek gdyby ktoś nie pamiętał bądź był u mnie pierwszy raz ) w październiku i marcu ( chyba ).Wszystkie te rzeczy mozna kupić w sieci bo wszystkie sklepy funkcjonuja online ale przynajmniej połowa tego kosztuje tam drugie tyle,co sugeruje że na targi opłaca sie chodzić.Jest kilka rzeczy których bardzo żałuję bo po sprawdzeniu cen online ( Bogu dzieki do każdej siaty wkładaja Wam ulotkę lub katalog z aktualna ofertą ) okazało sie że zamiast np £4.99 rzecz ta kosztuje tam już około £16.00 :/ Nie przedłużając w nieskończoność tej paplaniny :P

Ostatnio bardzo ale to bardzo fascynuje mnie alterowanie wszelkiego rodzaju pudełek,pudełeczek itepe,kiedy więc ujrzałam takie cuda za tak smieszne pieniadze nie oparłam sie ( żałuję że nie wzięłam więcej) 


Albumy w stylu vintage; sklep Art Of Craft zdecydowanie moim numer jeden na tych targach,przebił sto razy stoisko z rzeczami za funta.Większość cen przebija Ebay czyli lepiej byc nie może :D Te gołe chipboardowe ze wspomnianego sklepu za funta,link do sklepu dla zainteresowanych 




Dalsza część funciakowych zakupów,żałuję że nie wzięłam więcej tacky glue końcówka jest mega a cena przecie śmieszna :)



Dopadłam stoisko ze stemplami i wierzcie lub nie ale wzięłam tylko te trzy z czerwonymi naklejkami; set z wąsiskami i liskiem chciałam OKRUTNIE i prawie kupiłam wcześniej - prawie,bo był dodatkiem do gazetki kosztującej £7.99 i jakimś cudem wygrał zdrowy rozsądek którego nie mam.Teraz kupiłam go za dwa funiaki :D :D


 "Białe" stempelki pochodzą ze stoiska Oyster Stamps .Żałuję że nie wzięłąm u nich jeszcze kilku stempli z Lalą; szalenie ją lubię,na Ebay raczej nie widuję a cena z targów to £5 za sztukę ( niestety podobało mi się 5 stempelków i nie potrafiłam sie zdecydować które chcę najbardziej i nie wzięłam żadnego ).
Poniżej miesanka kilku sklepów ale produkty idealnie sie komponowały rozmiarami :P


Dwa małe stempelki z Art Of Craft


Papiery.Cena za wielki zeszyt 12x12 £ 6.99  ceny w sklepie online coś około  £16.00 :/  A ja pała głupia wzięłam tylko dwa zeszyty :/ 


Ten wakacyjny maluch na doczepkę ze sklepiku za funta :D

Tutaj znów maluchy tym razem cudne stempelki z fantastycznego sklepu  Once Upon A Stamp 
( mój numer dwa tych targów) ceny w sklepiku tak średnio połowa cen  ze sklepu online :D Odrzuciłam chyba ze dwa zestawy uznając że jeszcze połowa stoisk przede mna. Głupia :P


Reszta rzeczy z tego samego stoiska.Poza poduszeczką antystayczną do embossingu i wykrojniczkami-klamerkami.


 I ostatnie drobiazgi,połowa rzeczy które bardzo chciałam kupić juz wczesniej :D


Może na to nie wygląda ale wydałam masę pieniędzy :D 

Jak podobaja się Wam moje zakupy? Dajcie znać co jest waszym faworytem i czy macie ochotę na jeszcze kilka wpisów zakupowych?  
dziekuje że wciąż sie pojawiacie choc taka ze mnie ostatnimi czasy blogerka że tylko usiąść i płakać :D
Ściskam cieplutko :D

6 komentarzy:

Unknown pisze...

kochana, siedzę i zgrzytam zębami z zazdrości ;)
wszystko piękne, a taką półeczkę z pierwszego zdjęcia to z chęcią bym adoptowała do pokoiku moich ślicznotek :D

Susan pisze...

Piękne zakupy! Ja tez w takich miejscach trace glowę...

zosiurkowamuma pisze...

usycham z zazdrości!!!!!!!

Annettet pisze...

Fajne zakupu zrobiłaś:):) Ja tez uwielbiam różne duperelki-jak mawia mój M, same wyłażą już z szaf...:)a ja co tam kupuję dalej. Drewniane domki mi siempodobają najnaj, takie lalkowe są.

piegucha pisze...

Hmm, glownie scrapkowe zakupy, wiec ja sie na tym nie znam, ale i nie zazdroszcze:P Moje typy? Dwie poleczki z pierwszego zdjecia! Idealne na naparstki:) A do haftowania juz nic nie kupujesz? :(

Magda Wisiorek pisze...

Ale cuda! Jestem "sroką", uwielbiam takie przydasie cudowne :) Pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...