Obserwatorzy

19 gru 2013

Getting ready for Christmas

A jak Wasze przygotowania do Świąt?
Moje drzewko ( tym razem żywe ale zupełnie nie pachnie :/ ) 


już ubrane a ja  raczę się zimowymi napitkami czy to gotowcami ( polecam!!!!!)


czy to serwowanymi przez moje Tassimo.Dla tych którzy mieszkają w UK,posiadaja takowy i nie wiedzą to w Tesco do stycznia jest fenomenalna oferta dwa dowolne opakowania pods'ów Tassimo za £6. Zakładająz że znaczna część z nich kosztuje po około 5 funtów za opakowanie oferta jest więcej niż zacna.
Ogólnie klimatu świąt nie czuję wcale bo święta w UK to klimat jednak nieco inny niż w polsce przynajmniej w moim odczuciu,bo czekoladowe mikołaje są w regularnej sprzedaży juz od września więc w grudniu czuję wręcz przesyt.Poza tym świąt jest tylko jeden dzień,drugiego na noc idę do pracy plus wcześniej ruszam na łowy bowiem jest  to cudny dzień pt Boxing Day mam nadzieje że mi się poszczęści :].
Oktualnie większość prezentów juz dotarła czekam tylko na jeden  i mam wielka nadzieje że uda mu sie dotrzeć na czas ( nasasza niezawodna poczta nie wyrabia po prostu w okresie przedświątecznym i przesyłki idą koszmarnie długo).
Za to wyrobiłam sie z produkcja świątecznych kartek dla ludzi w pracy co uważam za sukces ale tez poszłam po najmniejszej linni oporu i prostszych kartek nie wykonałam chyba jeszcze nigdy :)
Może uda mi sie jeszcze dzisiaj zrobic im zbiorowe foto nim powędrują ze mną do pracy.
Mam nadzieję że uda mi sie wpaśc przed świętami i złożyć Wam życzenia.
Zapraszam też na mojego drugiego bloga jeżeli ktoś zainteresowany a jeszcze go nie zna 


Ja zmykam :)

1 komentarz:

Blogowy Świat pisze...

miałam tą kawę i bardzo mi zasmakowała ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...