Obserwatorzy

1 maj 2014

:D

Tak wiem,chwilę mnie nie było.OK,nie było mnie całe wieki albo dłużej.Zamiast jednak głupiego tłumaczenia które mam w zwyczaju powtarzac za każdym razem kiedy przepadam bez wieści pokaże po krótce co zrobiłam oraz ułamek tego co kupiłam.

Kartki na Wielkanoc dwie tylko bo więcej nie wysyłam pocztą;


Oraz Zmierzchowa zawieszka.Pierwotnie była to zawieszka z misiem na której widniał napis Good teacher czy cos w tym rodzaju ( miałam gdzieś foto zrobione w celach poglądowych ale nie moge go odnaleźć ) kupiona w Charity Shop za zawrotna cene 49 pensów.Kiedy zobaczyłam kształt jabłka pomysł na to co z tym zrobić pojawił się w ułamku sekundy.Jest to chyba tez jeden z najłatwiejszych projektów jakie przyszło mi tworzyć zrobiło się toto właściwie samo :)


Nawet słowo Twilight sama "ukręciłam" LOL.

W międzyczasie między innymi stworzyłam kolekcję flamastrów Spectrum Noir ( była MEGA wyprzedaż w HobbyCraft);



Oraz poszerzyłam swoja kolekcję stempli Greeting Farm które uwielbiam ( to nawet nie wszystkie)



Następnym razem może pokażę Wam kolejny fragment moich zdobyczy bo całości za chiny nie da rady ogarnąć :)
Mam nadzieje że ktoś jeszcze mnie pamieta :) Jesli nie,będę się musiała sprężyć i odzyskać Waszą sympatię :)
Btw cos przydałoby się zmienic na moim blogu.Wiadomo;nowy wygląd to nowa podwójna energia do działania.
Zachęcam do śledzenia mojego bloga przez Bloglovin odnosnik w pasku bocznym.
Do zobaczenia niebawem mam nadzieję <3 p="">

1 komentarz:

katesz pisze...

No proszę, wreszcie się pokazałaś :) Podoba mi się ten stempel z pielęgniarką :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...